Monodrama Mulej, nastala po istoimenom romanu Erlenda Lua, govori o ciničnoj osamnaestogodišnjoj Norvežanki Juliji koja pokušava da pronađe ekscentričan način da se ubije nakon što joj je porodica poginula u avionskoj nesreći. Kako Julija sebe smatra autentičnom i duhovitom osobom jasno joj je da i njena smrt mora biti takva. Tokom svog putovanja svetom suočava se sa prostorom aerodroma i aviona, poslednjeg mesta gde je njena porodica bila živa. Da li Julija pronalazi utehu i novi smisao života? Monodrama tematizuje adolescentsku suicidalnost i proces suočavanja sa smrću bližnjih i preispituje da li i kako ljubav i podrška u svojim različitim oblicima mogu biti lekoviti i od pomoći u prevazilaženju psihičkih problema. Dnevnička struktura romana pretočena je u dramsku priču sa vremenskim skokovima i retrospektivama što je omogućilo protagonistkinji Juliji da reflektuje na svoje prethodne, tinejdžerske odluke. Pisac: Erlend Lu Dramatizacija: Anica Petrović i Divna Stojanov Režija: Anica Petrović i Momčilo Milljković Scenografija: Stevan Ristić i Anica Petrović Svetlo: Stevan Lukić Kompozitor: Dušan Tomić Zvuk: Aleksa Petrović Lektor: Saša Latinović Glumica: Anica Petrović Producenti: Anica Petrović i Marko Vejinović Dizajn plakata:…
Autorski projekat Marka Grubića i Milene Bogavac Igraju: Mina Nikolić i Đorđe Živadinović Grgur Stručni konsultanti i konsultantkinje: Uroš Antić, Milena Dragićević Šešić, Robert Čoban, Jovana Gligorijević, Magda Janjić, Marija Ratković, Antonela Riha, Irena Ristić, Aleksandar Timofejev, Aleksandar Žikić Kostimografija: Staša Jamušakov Saradnik na video radu: Igor Vuković Produkcija: Trinidad d.o.o, Novi Sad Koprodukcija: Kulturni centar Grad, Beograd Kada bi slika sveta iz udarnih vesti bila istinita, svet bi odavno prestao da postoji! Predstava UDARNA VEST bavi se fenomenologijom medija masovnih komunikacija u savremenom društvu, s posebnim fokusom na odnos medija i straha, odnosno - na medijski generisanu paranoju i neurozu čoveka danas. Polazeći od pitanja: zašto su udarne vesti uvek loše, predstava se razvija u dinamičnu, tragikomičnu inscenaciju studije o prirodi savremenih medija i njihovom uticaju na psihu pojedinca, kao i na društvene obrasce ponašanja. Na lično i kolektivno. Intimno i masovno. Analizirati medije, znači analizirati savremeno društvo i načine na koje ga spoznajemo. Tako predstava ukazuje na ključne fenomene života u medijatizovanom svetu, što je put ka “novoj pismenosti”, odnosno veštinama prepoznavanja dezinformacija i medijskih manipulacija, kroz negovanje…
Komad Ljudi za mašinom je duodrama Mjureja Šizgala koja govori o sukobu snova i realnosti, o smislu i besmislu, o tragičnoj trivijalnosti života upakovanog u komični apsurd."Silvija. Njene prošle želje, njene sadašnje želje i očekivanja od budućnosti. Pol. Njegove prošle želje, njegove sadašnje želje i očekivanja od budućnosti. Dvoje ljudi se jednog nasumičnog dana neplanirano sretnu i tako postanu neizostavan deo života jedno drugom. O čemu razgovaraju i šta dele dvoje kancelarijskih službenika u Njujorku ili Novom Sadu?". režija: Slobodan Branković igraju: SILVIJA - Nikolina Spasić POL - Milan Novaković dizajn svetla: Nebojša Badnjardizajn zvuka: Filip Gotovacdizajn plakata. Carlo Gotovac fotografije: Nikola Živanović
Sladoled je predstava koja prati život majke i ćerke, počevši od ćerkinog detinjstva i majčine mladosti do mamine starosti u domu, govoreći o najvažnijem odnosu u životu jedne žene, odnosno majke i ćerke. Lokacija na kojoj se svaki put nalaze je poslastičarnica. Uz sladoled se dotiču raznih priča, nekih gorkih, nekih slatkih. Sladoled im je povod, tema i spona kojom premošćuju životne probleme – Ivana Janošev Master rad Kristine Savkov Autor: MIRO GAVRAN SLADOLED Reditelj: Ivana Janošev Adaptacija : Kristina Savkov Igraju: Kristina Savkov, Bojana Milanović Foto: Mila Pejić
Autopoetički esej po tekstovima “o Ljudima, psima i mišima “ Uroš Mladenović / Marko Šelić Marčelo feat. Milena Bogavac Trenutak kada mladi napuštaju svoje male gradove i biraju svoj put, nosi sa sobom puno neizvesnosti, dilema, različitih uticaja i odluka. Pronalazak je moguć, odakle god da se krene. Bekstvo je vraćanje na samog sebe. Priča o malom gradu. Priča o omladini u malom gradu. Priča o traganju za samim sobom. Priča o izboru svog zanimanja. * Predstava je rađena u okviru završnog master rada studenta Uroša Mladenovića, na Akademiji umetnosti Novi Sad, klasa glume kod profesora Ljuboslava Majere. Predstava je rađena u saradnji sa Kulturnim centrom Paraćin. Produkcija: Teleport teatar Žanr: savremena drama. Trajanje predstave je 60 minuta. Izvođač je dobio nagrada za glumačko ostvarenje, na festivalu novih teatarskih formi 2014.g. Smederevska Palanka. Predstavu izvode: Uroš Mladenović i Željko Marković
„Razgovori u četiri oka“ , roman velikog Ingmara Bergmana, sada dramatizovan i pretočen u predstavu, govori o prilagođavanju ličnih želja volji okoline. Toliko svevremena tema, a nikada dovoljno osvešćena kako bi čovek stekao iskustvo da se nosi s njom i nađe meru između toga šta je moralno, a šta nije. Da li čovek treba da čini ono što društvo od njega očekuje ili da prati svoju intuiciju i osećanja? Ovo je ključno pitanje kojim se bavi ova predstava, koja sa sobom povlači i mnoga druga: pitanje vere, odgovornosti prema deci, porodici, pitanje ljubavi, lične sreće, žrtve… REŽIJA: Momčilo Miljković DRAMATIZACIJA: Momčilo Miljković, Ivana Adžić, Mia Radovanović iDanilo Milovanović SCENSKI DIZAJN: Ivana Jančić DIZAJN SVETLA: Irena Savičić DIZAJN ZVUKA: Boris Zaborski IGRAJU: Ivana Adžić, Mia Radovanović i Danilo Milovanović